Again!

Jag var ju ut och gick igen nu mot kvällen.. Kände mig lite små nördig när jag träffade på Jeanette igen :P Men denna gång så tog jag det lungt. Tog mig nästan 1½h innan jag kom hem. Målet var bara att få komma ut ur lägenheten. Vågade ju som sagt inte ta mig in till staden då jag inte har råd att shoppa just nu!

Gick omkring och tänkte så himla mycket. Jag säger då det, det är underbart att gå ut och gå lungt men tillräckligt fort för att få upp pulsen lite och tänka på allt mellan himmel och jord.
På slutet kom jag på mig själv att gå och le för mig själv :)

Så. Det är en jätte bra kväll, känner att jag trivs som fasiken med livet just nu :D
Och jag längtar till sommaren, få träffa vänner och familj, att få jobba, konstigt nog längtar jag fakiskt till det :) Solen, värmen, ute serveringar, jag fyller år och cirtyfesten!
Och så kommer nog Elin ner till Gävle när jag fyller år och jag ska väl ta mig upp till Sundsvall också :) Ska kolla upp hur jag jobbar först bara :)

Nää ska nog ta och göra lite té och en hårdmacka, mums!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0