BLÄ!

Åkte tilbaka till Borås idag.. Och jag kan säga att denna dag suger!!
Tåget blev försenat strax före Skövde där Elin skulle hoppa på mitt tåg. Det var någon som hade hoppat framför tåget... Så ifrån något ställe jag inte minns namnet på fick jag åka buss.. Tog en evighet innan alla bussarna kom, och sen hoppa på i Skövde där Elin hade kommit fram och väntata i en timme. Vi var över 1h försenade så vi missade ju våran anslutning i Herreljunga, Så i en timme fick vi vänta där. Vid åtta tiden kom vi till Borås, och då har ju Netto stängt.. Så det var hem med väskan och sedan iväg igen för att ta bussen mot knallen för att kunna köpa frukost.. Ligger i sängen nu och är helt slut.
Väskan är så seg att dra då hjulen har gått sönder typ.. Och jag gick ju även ner till stationen i dag i Gävle.. Inte något jag gör om :P

I morgon har jag skola hela dagen och måste då ha matlåda. Så när jag var på affären slängde jag ner fiskbullar, så det blir min lunch i morgon :) Lätt att laga iaf och mycket smarrigt :)
Nä ska komma på Prison Break nu, spännade :)


Jo måste bara säga att det börjar blomma här nere nu :) Lite grönt på buskarna på gården, blommor som ploppar upp mellan buskarna samt några träd utanför här som har får lite rosa blommor :) Väldigt fint! Jag ska inte börja med det negativa just nu. Man ska hålla sig positiv "no matter what". Lite svårt ibland, men jag försöker ju iaf :)

Sleep tight!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0