Halu hallu :D

Jag känne rmig ganska pigg just nu :) Fast att jag vakna för cirka halvtimmen sedan. Av Emmas sms :P
Gårdagen var riktigt trevlig :) Träffade Jeanette på bussen och sedan Elin på stan. Där hyrde vi Hair Spray och sen köpte vi lite chips och cola: SYNDIGT!!! mums.
Nä man kna ju inte vara nyttig jämt inte :P
Idag skulle jag vilja gå ut och gå, har inte kollat ut vad det är för väder än, men jag kan gå ut fast det är lite dugg eller så. Sedan måste jag även dammsuga.. Kolla vad jag ska packa för kläder till på onsdag då jag åker hem till Gefle ;D
Ska övertala lite personer att det ska bli party ;P Fasiken, var ju inte ut denna helg och det känns bra men vill ut nu när jag kommer hem :)
Så säg till om det är party? ;)

Nä ska äta lite frulle nu och sedan ta tag i allt som ska göras :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0