Happy Friday?

Idag har jag tvättat, älskar nytvättat, skulle kunna gå runt en hel dag och lukta på nytvättad tvätt :D
Jag var även ut och gick, så otroligt härligt måste jag säga :) Men såg nog ut som en riktig nörd ;P Hade mina leggings på mig och en lång t.shirt och vindjackan.. Såg ut som en av de där som springer som satan, inte icke jag går i högt tempo :)
Sedan har jag städat, organiserat i badrummet + dammat inne och ovanpå skåpet. Jag har även gjort ren mina penslar till sminket :) Måste dock dammsuga i morgon för det hann jag inte med. Vill inte börja med den vid den här tiden känner jag. Har även gjort pannkakor idag :) Riktigt gott!

Och just nu har jag tagit fram mitt "godis" för helgen :) Jag ska ju vara nyttig så har gjort lite mini bitar med paprika, gurka och morötter. Bruckar ju göra stavar av det och dippa men det blidde det inget med.!
Verkar vara en rätt så hyfsad film på 5.an! Får se hur länge jag är vaken..

I morgon så ska jag vakna i tid för en gångs skull.. Beroende på när jag lägger mig så att säga. Men inte som igår gick och lade mig 20 i 11 och vakna 20 i 10... För mycket. Så om jag går och lägger mig i tid ska jag senast vara vaken och ur sängen kl 9! SENAST!
SKa ju fixa lite mer här i lägenheten och sen så ska jag och Elin gå på systemet vid 12 tiden. Mums, jag sa det till Emma att det enda onyttiga blir spriten nu ;P haha

Jo föresten har skött om mina fötter idag också :) Filat dem och allt som ska göras och smörja in med en riktigt bra kräm :) Ska gåc oh skrubba ansiktet snart också tänkte jag :) Så blir man fin tills i morgon :)

Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0