Heldag skola!

Idag har jag haft skola hela dagen.. halv 9 -16. Fick en längre lunch iaf då vi fick sluta en halvtimme tidigare, så blev att äta lunchen och sen sätta sig ute och NJUTA!! Älskade solen har varit här idag :) Och det har även varit riktigt varmt :)
Efter skolan åkte jag bussen och träffade på Jeanette :) Hon bjöd med mig på smoothies :) Först satt vi i solen ute på gräset och sedan drack vi supergoda smoothies! En massa prat hann vi med också :)
Riktigt trevligt, så har inte hunnit plugga sådär jätte mycket idag.., Har iaf små städat tills i morgon så det ska komma nå snubbar och kolla ventiler? Ingen aning..

I morgon blir det även grillning med Elin, jag skulle ju marinera kycklingen redan ikväll men glömmde bort den :P Så gör det lite snabbt i morgon bitti :P

Nästa helg kanske Carro kommer hit :D Jejjjj!! Då blir det party så klart, ett måste + att man varit lugn och nykter då i två helger i rad + sista april. Ska alla festa i morgon eller??
Jaja vi ska ta det lugn och sen kanske det blir sola på torsdag :)

Nu ska jag sova förhoppningsvist.. Har haft lite problem med det den sista tiden... Vaknar säkert mer än 8 ggr /natt.. Armen har somnat, ligger konstigt, drömmer konstigt, ont i nacken... BLÄ!

Önska mig lycka till!

Jo vissa.. ojoj. Vill inte skriva så mycket här men ibland vill man bara skratta rakt ut! ;P

God natt och drömm sött :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0