Hmm?

Jag funderar och funderar på vad jag är sugen att göra i helgen! Snacka om detta tidigare med Elin och vi sa att i morgon måste vi ha bestämt oss hur det blir så man kan gå till systemet i morgon.. :)
Kanske väntar och se hur jag känner i morgon bitti.

Idag har jag även varit i skolan och lämnat in ett arbete och sedan knallen en snabbis och sedan hem åt mat och sedan var jag ute och gick i det underbara vädret :) 17 grader varmt i skuggan hade jag kl 17.00. Inte illa säger jag :) Underbart!

Nä måste diska nu.. Så man har det gjort inför helgen, elr så att jag inte får världens berg här. Det tycker vi inte om!

Kommentarer
Postat av: BBB - emma (:

men du, skulle inte du ta d lugnt ihelgen?? ;P lr var d förra helgen som inte blev lugn?? ;D

2008-04-03 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0