In love...

With myself!

Ja ibland måste man ju vara självisk. Dagen har ju varit så otroligt underbar :) Gick upp lite sent men sedan var jag på en promenad och det var så skönt. Solen lyste och det var faktiskt riktigt varmt.
Njöt hela rundan. Sen så gjorde jag mig i ordning för att ta mig till knallen. Mitt head-set har ju pajjat så tänkte börja använa mig av min mp3 igen. Så köpte hörlurar och batterier :)

Jag har även fått tillbaka min inspiration till att sy igen :) När jag är ute och går får jag så många underbara ideér på vad jag kan göra. Nya ideér pluppar upp hela tiden nu.
Så jag var även och köpte pennor och papper så jag kan skissa ner mina ideér :)
Kanske inte för att det kommer se snyggt ut men det är det klara plagget som räknas, visst då? ;P
Så ska skissa lite ikväll på lite saker, tänkte att jag skulle köpa lite tyg när jag är hemma i veckan, och sen sy här nere eftersom min symaskin är här. Blir jobbigt i sommar. Får ragga upp någon med symaskin då ;P haha


Nää men just nu ska jag testa lite kläder inför resan hem :) Kanske blir utgång, inte säkert än så måste kolla vad jag kan ha på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0