It's Friday!

Jupp! Och jag vakna inte förän strax före 10 igen.. Ringde ens klockan 8?? Inte bra.. Skulle ju hinna göra en massa saker innan tvätttiden men icke sa nicke. Men ska iaf gå ut och gå efter första maskinen är inlaggd :) Är dock inte så bra väder som igår :( Dimma och bara 7 grader varmt... Men jag ska ut, är ju bech -08 eller var det kändis sommarn -08 eller vad var det jag satsa på ;P haha

Jaja jag skulle ju ha mina "turdagar" här igår och idag..? Igår var det faktiskt ganska trevligt :) Träffade ju Elin och gick omkring på knallen och sedan var jag ut på världens härligaste promenad i värmen och solen :) Idag då? Kollade in mitt horoskop för dagen;

Du får råd som du inte riktigt gillar från vänner eller släktingar. I övrigt blir fredagen mest romantisk.

Vem ska jag romantisera med då? ;) haha
Vem vet antingen får jag en jäkligt stor överraskning eller så kanske jag har en härlig hemma kväll :)
(och då mendae jag själv :P)


Nä jag ska nog ta och börja städa i ordning tills tvättiden så det bara är att gå ut sen :) Blir nog härligt fast det inte än sol... Inte lika roligt dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0