Jaha!

Denna dag har varit riktigt jobbig.. Efter gårdagens resa så somnade jag rätt sent. Klockan var väl halv tolv iaf.
I skolan hade jag heldag, först säljbutik som är roligt, men ögonen höll på att gå ihop. + att jag inte har fått min bok än... Jobbigt värre! Sedan var det lunch :D Haha Och väverilabb. Jag och Elin gjorde klart den ena labben och gick sedan hem :) Har ju varit sådant fint väder idag så på rasten på eftermiddagen gick vi och köpte glass :) Hem hämta ut H&M paketet och köpte ägg. Kläderna sög!
Gick ut och gick och sen har jag inte gjort så mycket.

Jo det plingade på min dörr vi halv sju tiden nu på kvällen och där stod en gubbe (säkert 70+) och pratade om att han bodde på andra sidan huset och något om att han ville in i min lägenhet? Nej sa jag, och då sa han; Inte? NEJ!!!! Och sen gick han. Var fasiken inte trevligt, jag säger då det bor bara konstiga människorn här!

Nu ska jag kolla på Ugly Betty :) Och sedan Desperate Housewifes och sedan SOVA! ;D
Skola i morgon igen, men som tur är bara halvdag :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0