Kan aldrig ha för många svarta skor!

Har jag sagt att jag älskat skor? Kankse därför jag jobbar på en sko affär :D
På senaste tiden så jag flyttade hit till Borås har det blivit väldigt lite sko shoppande. dryga 4-5 par bara!!
Så idag köpte jag ett par nya :D Behövde en par svarta skor som jag kan ha både till vardags och till fest som inte är sådär superhöga. Självklart shoppade jag dessa på Din Sko :) Måste ju kunna ha dem när jag jobbar i sommar :D
 Mamma förstår sig inte på detta. Vet inte vart genen kommer if`rån? Syrran är ju lika galen hon med :P
Mamma iaf tycker att ala min svarta skor ser likadana ut.. !! Inte sant! Men nu fick jag ju ännu ett par att forsla hem till Gefle..
Jag köpte även tre prydnadskuddar till sängen :) Väldigt fina ca 190:-? för dem på kid eller vad affären hette :P

Ja syrran kanske kommer och hälsar på sista helgen i maj :D Inget säkert än, men det skulle vara roligt då jag inte tror att min kära Emma inte kommer att kunna komma innan sommaren :(

Nu är de programm på tv, prison break senare :D Enda dagen i veckan jag är vaken längre än 22 :P
Nä ska röjja undan lite skit här nu och sedan bara slappa, ta fram lite vindruvor och äpple :) mums!


Jo jag är medveten att skorna är ganska gammla, men de är dock väldigt "tidlösa" ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0