Kan det vara bättre än nu?

Jag kan lungt säga att jag stor njuter just nu :) Har varit sådant fint väder sedan jag kom hem till Gävle. Jag sa ju at jag skulle ta med mig det fina vädret upp ;P
Har suttit ute på altan och ätit frulle idag och satt även och bara njöt av solen ett tag. Jag vill inte åka tillbaka!!
Så härligt att kunna sätta sig ute i solen och äta frukost eller bara njuta.
Hat till min lägenhet!

Jaja är iaf inte långt kvar tills jag kommer hem igen så jag får väl stå ut!
Idag så ska jag på fotboll, kolla på brossans match, länge sedan man var och kollade på honom nu. Var i december när han var med i SM i gbg.. Kan ju inte göra så mycket åt det jag bor ändå 60 mil bort.
Har dock ej bokat biljett tillbaka än, ska kolla med Elin vilket tåg hon tänkte ta.

Ja men hon ringde nu och vissa tåg hade inte kommit fram på sista minuten för mig än så ska ta detta senare efter jag varit på fotbollen :)
Ska ut och sätta mig i solen ett tag nu innan och sedan dra iväg :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0