Knallen! :)

Åkte in till knallen idag för att kolla in micron jag hade sett.. Men den var bara 24.5 cm och mina tallrikar är 26 så blev inte den, så jag tänkte att jag klarar mig ca 5 veckor till och sen köper jag en riktig som jag kan ha lääänge istället då :)
Så köpte jag ett linne somjag sett hemma (gävle), men jag köpte det inte då, sen fanns det inte den färgen i stan här i Borås. Men nu hittade jag de :) Köpte även ett bh set, sååå SÖTTTTTT!! Var osäker på det, men jag tror att jag MÅSTE ha den nu :) Funderade på att byta storlek men tror att jag behåller denna, kanske blir för stor om jag byter.. jaja skit samma!

Blev ju fint väder idag ändå :) Men inte har jag varit så mycket jute för det inte, var så seg ner till knallen så har inte riktigt hunnit, nu har det blivit två latdagar!! uscha!! Måste försvara mig genom att säga att jag faktiskt gick ner till knallen igår ;P haha

Nä men jag ska plugga lite nu och städa upp lite, så kommer det bilder här på mina inköp också :)

Härligt sommar linne från Lindex :)
Och suber gulligt bh set från h&m :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0