Många tankar!

Sitter här och har så många tankar i huvudet!
Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, men sitter här och ler ena sekunden och nästa är det inte lika roligt..
Men dock är det ju mest positivt, det är jag det. Omvandla allt negativt til positivt.

Och snart snart kommer jag hem till Gävle igen :) 6 veckor kvar. Så har jag bokat klippning och färgning hos min underbara frisör så 6 veckor och 1 dag kvar tills dess! LÄNGTA!
Ser ut som jag vet inte vad i skallen just nu..
Sen får vi se vad som händer i sommar, har inte fått schemat än, så vet inte hur mycket jag kommer att jobba.. Ska väl förhoppningsvist hinna med en trip till Sundsvall, Stockholm och ner hit till Borås.
Får se när allt händer, men Sundsvall är ju ett måste ;)

Nä den här sommaren ska bli härlig och problemfri! Och så ska jag bli brun ;P

Kanske ska göra som i Grey´s, dansa loss, fjanta omkting här hemma och bara skratta åt mig själv :)
Ska kolla på det nu :)
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0