Mums!

Jag har gjort en supergod sallad idag :) Vanlig inbergs, tomat, gurka, 2 sorters paprika, massa majs, ruccola sallad, röda kidney bönor och kyckling :) Mums! Gjorde det till en matlåda tills i morgon men tog litegrann i en skål här för någon timmes sen, gjorde trots allt världigt mycket så räcker några ggr till :)

Nä men idag iaf har jag varit i skolan. Kom till och med upp i tid i morse. Men sedan när jag sitter och äter frulle kommer jag på att jag började 8 och inte halv 9! PANIK!! Fort på med masken och iväg till bussen.
Kom iaf i tid och det gick riktigt bra på lektionen :) Jag och Elin blev klara först av alla tror vi :)

Efter skolan så skulle Ida bjuda på lunch så vi åkte hem till henne, fick jätte god mat! Kyckling i sås i ugn? Och pressad potatis och sallad :) Sen fick vi även en kokos sak.. minns inte vad dte heter :P Så sen efter vi arbetat lite med vårat arbete åkte vi hem. Tänkte attg efter allt man åt skulle jag ta en extra runda när jag var ute och gick.. Trodde jag ja. Tog en omväg men allt som allt tog det ändå 1h bara... Jaja jag gick väl väldigt fort då så var väl bra det iaf.
Disakt har jag gjort idag också :) Skulle ju ha gjort det redan i lördags så hade samlat på mig en massa nu..

Nää måste plugga lite nu.. :S Har inte hunnit riktigt. vad gör jag när jag kommer hem? Har knappt suttit ner sedan jag kom hem..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0