Packa!!

Ja just nu är det exakt vad jag borde göra, men jag har ju gått och blivit lat.. Har till och med "sovit" middag :P
Inte har jag packat något och inte heller bestämt vad jag ska ha med mig..
Kollat på tv mest sedan jag kom hem :P Kom hem lite för sent för att använda sista tiden på tvättstugan så tänkte att jag skulle handtvätta det viktigaste :)
Jag är snabb när det väl gäller och jag har lovat mig själv att jag ska vara klar till kl 21 till DH!
Men just nu sk ajag nog ta och dammsuga bort mina kära vänner ;P Och sedan testa lite till kläder hade lite ideér på några outfits när jag "sov" :D


Jo kollade ju på "The Hills", så jag säger som hon sa;
-You are to young to fall in love!

Så sant, de är 21 alltså min ålder.
Man ska leva livet! ;D

So summer -08, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0