Party Party!

Ja så är det en ny dag. Blev inte så att vi var hemma hos mig så nu har jag och ska jag städa brossans rum helt i onödan... Jaja!
Hamnade hos Hannas kompis ute i Andersberg, och hade det riktigt roligt :) Fick även skjuts ner på staden :) Och sedan in på slicken! Hade det riktigt roligt, jag var dock lite för full där i början men det gick över ;P haha
Fick även skjuts tillbaka till brynäs också :) Jäkla lyx det var igår så behövde aldrig använda busskortet :)

Idag så tvingade mamma ut mig att gå ganska snabbt, var rätt så skönt att få luft, men när man har druckit dagen innan är man uttorkad.. Höll på att dö av törst så sprang in i köket och slog på ktranen så fort jag kunde :P Jaja bätter nu iaf :)

Idag blire iaf bara lungt :) Sitta hemma och mysa med päronen och brossan ska få flickbesök ;P
Mamma och jag ska åka till affären om ett tag och köpa lite gott gott tills ikväll :) Näe man är hemma i Gävle får man äta lite onyttigt :P Som semester ju :P
Ska även grilla kyckling fileér :) (Alltså jag ska faktiskt göra det). Och han tzatziki?, bea, sallad och massa gott gott :) Lääängtar till maten nu inte ofta man får sådan lyx :P
Nä nu ska jag hoppa in i duschen och se till att jag kan gå in på affären utan att skämmas :P haha

Men först lite pics!



Tack för en riktigt skojj kväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0