Road Trip!

Jupp i morgon åker vi :) Fast det blir ju inte en sån där lång som man tänker på!
Jag åker "bara" med upp till Gefle och Elin till Sundsvall :) Ska bli så roligt, matsäck och en massa musik :D
Har iaf typ packat. Blev mycket mer än vad jag trodde. Jag trodde liksom att jag skulle kunna åka med min lilla bag, om jag skippade träningskläder. Men blev ganska mycket ändå och nu har jag stora resväskan.!
Ja och träningskläder fick inte hänga med :P Är slö helg hos päronen nu :) + att jag har världesn blåsa på hälen? Vet inte hur eller när jag fick den dock! Jaja.

Nää kollade på DH idag också :) Såå bra!
Men orkar inte skriva om det för nu ska jag sova så jag hinner med att göra lite i morgon bitti också :)
Jo blev ingen av de dressar jag lagt ut tidigare :P Så typiskt mig!

Whatever! God natt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0