Så dålig morgon!

Ja jag skulle promt upp vid 8 tiden i morse så jag skulle hinna med en massa saker.. Men jag kan ju säga att så blev det inte!!!
Min granne som spelade musik och hade fest igår slutade inte. Varför ringde jag inte securitas??
Började lite smått somna vid elva, men sen blev jag väckt för det var ett jävla liv där uppe! Så var halvt groggy hela natten... Vet ni när det slutade då?? Halv 3!!! Och då låg jag och prata med Emma i telefonen för vissa hade ju gått före henne så hon fick gå själv!!
Världens högsta musik + världens jävla bas, sedan människor som skiker både i lägenheterna och i trapphuset + utanför. Smällande i dörrande osv. Och sen så tror jag att de rökte både i lägenheten och i trapphuset för jag har en ventil i min hall och det lukta satan i där. + att det strömmade in genom dörren (för den är inte riktigt tätad).

Nää är bovärds besök på måndag. Jag kan kankse inte klaga skit mycket på festen då jag inte ringde securitas, men rökandet ska jag fan få stopp på! Så ofräscht när det kommer in till nin lägenhet!

Nä oså var det snö på marken idag också, så jag sket i att gå ut och gå. har ju faktiskt varit ute 6ggr denna vecka ändå! Sen får vi se vad som händer till kvällen. Ligger och väntar på Elins samtal :)

Hoppas att ni har haft en trevligare natt än vad jag har!
Och ursäkta för alla svärord!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0