Sanningens ögonblick!

Haha, är så himla roligt att kolla på! Sitter här och skrattar för mig själv. Tyckte dock lite synd om pappa när de frågade om han hade slipttrat familjen.. Och om han hade förlåtit sin far.. Uscha!
Men roligt med resten :) Vilken kille har inte haft sexuella fantasier om en annan kille? Han skämta ju ganska bra om det också ;D Bästa vara blicken bruden hans fick när han fick frågan om han funderar på att slaffa barn inom det närmaste året.. haha jag förstår henne för så gammal såg hon inte ut att vara.

Jaja har inte gjort så mycket denna kväll, blev lite pluggande iaf :) Sovmorgon i morrn, ska träffa brudarna kl 10 :) Och sen kanske ut till knallen. Måste iaf städa tills gubaran kommer på onsdag!! De ska ju rensa något filter? Ingen aning om jag ska vara ärlig.. Men det får ju inte se ut som en svinstia här inte. Måste tvätta också.. Får se om jag kommer ihåg att kolla tid tills i morgon.

Nää ska kolla klart på detta roliga och ett av mina nu bästa program på tv :D
Sen sova, sover jämt ja :P Nädå men länge iaf, försöer ju somna vid 10 på kvällrna med små undantag!
Sov så gott och drömm sött :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0