Serie nörd!

Är så himla kallt i min lägenhet just nu.. Det är vid såna här tillfällen man ska vara två i sängen, eller 5 för att det ska bli värme här :P haha
Ugly Bett började ju idag och det var skit bra :) Tittar på Desperate House Wifes nu :) Lika bra det, har blivit en serie nörd :P Men ska sova strax, så himla trött, kom efter sedan gårdagen..
I morgon har vi gästföreläsare :) IKEA kommr så det ska bli intressant att lyssna på och sedan slutar jag vid 12 tiden :) Blir ut och gå samt städning.. Måste göras.

Nää ska kolla sista kvarten nu och sen sova försöka få upp värmen med alla mina filtar, man kan ju tro att det är mitt i vintern högt upp i norr.. Nej nej som sommar här nere!

6 veckor och 1 dag!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0