Sista vår dagen!

Jamen nu blir det ju sommar, maj kan man ju räkna til sommar månaderna :) Tycker iaf jag!
Dagen har varit lång.. Hade heldag i skolan så slutade halv 5.. Alla andra verkar ha haft halvdagar??
Men det var en rolig lektion :) Väveri lab, så vi gjorde rand mönster, mitt blev så coooolt att jag gjorde lite extra så ska jag sy en kasse sen :) Antingen en stranväska eller en shopping väska ;D Rosa och en orange färg i den ;P Vi skulle även göra en "crazy" men olika färger. Tror att jag och Elin som var de enda som inte tåg det seriöst :P Alla hade så fina färger så. Våran såg ut som något barn gjort den, lite clown aktig, men skit cool. Jag skulle kunna göra en kasse av denna också ;P

Efter skolan skulle jag och Elin egentligen grilla men kom för mycket moln, så vi åkte först hem till var och en och sedan möttes vi upp på affären :) Jag hann dock städa väldigt mycket innan på ca 20 minuter :D STOLT!! :P
På affären hyrde vi film samt köpte massa onyttigheter :D Åkte hem till mig icg när vi sätter oss på bussen frågar chaffören om vi åker hem nu när allt händer i stan :P Var nå gymnasie elever som hade nå "vagnar" som de skulle dra runt i stan med.. Jajjamensan sa vi iaf.
Väl hemma hos mig blev det steka kyckling, pommes, bea och vitlöksbaguette :D MUMS!
Kollade på frusna män söler och fick oss ett skratt också ;D

Ja bara en sak kvar mit horoskop!

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen passar mycket fint för romantik. Du har tur i kärlek för första gången på länge, så passa på.

Ursäkta? Första gången på länge? Blev mer deppad än glad när jag läste detta. Men jag har haft en riktigt bra dag även om jag var i skolan mesta delen.
I morgon blire att lämna tillbaka två filmer på två olika ställen och sen kanske sola?

Hoppas att ni har haft en bra valborg :D
Och att ni inte supit skallen av er, bättre att minnas kvällen än att inte minnas något :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0