So happy and so Proud!

Ja kan man vara något annat idag?
Dagen började dåligt med lite och dålig sömn (som vanligt dör mig en söndag!!) och sen så snöade det?!
I skolan måde jag skit.. Trodde allavrligt att jag skulle spy... Blev dock bätter efter jag tvingat i mig lite mat :)
Förstod allt på väven till slut :D Och sen var jag och köpte en skohon :D haha
Kom hem och vad har jag fått?? Deklarationen :) Har oroat mig såååå för den och nu vet jag att min hyra är betald och klar i juni :) Känns så skönt att inte behöva oroa sig vart man ska få pengarna ifrån :)

Sedan så pratade jag en massa med syrran och var ute och gick då det faktiskt blev fint väder på förmiddagen, och solen titta fram :)

Har pluggat lite nu och kollat på tv och snart börjar ju Prison Break :D
Mamma ringde också upp mig och här kommer min PROUD rubrik in :)
Brossan har haft skol DM i simning och han tog 3 guld och 2 silver! Han är då jäkligt dukig, för han tränar ju inte alla dagar i veckan. Folk hade till och med blivit inpad av honom :)

Nää ska fortsätta plugga lite nu, eller jag organiserar och skriver rent mest men då lär man sig också! Så har fixat säljteknik & butikskommunikation så nu ska jag ta tag i väveritekniken :) Har ju faktisk labb med ett litet test i morgon bitti!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0