Söndag!

Detta är inte en så bar morgon.. Trött och lite små sur tror jag!
Igår kväll när jag åkte hem från Elin så tog jag 1 bussen, missade folket som skulle ner till krogen och de som skulle hem. Dock på bussen så var det en tjej som alltid sitter på samma buss som mig där. Trodde att hon kanske spyllt rödvin eller så  på sig, men hon hade nog spytt ner sig själv... Luktade spya på hela bussen!!
Hon fick även gå av bussen 1 gång och jag tror att han spydde i en sopkorg..

När jag väl kom hem hade grannen en av sina jävla fester, men jag tänkte att det åker väl hem med sista bussen kvart i 3, och det lugnade ner sig vid den tiden.
Själv så trodde jag att jag fått magsjuka eller om det var salsan igår som inte var OK. Mådde så otroligt illa så jag satt på toan, jag vet inte hur länge. KOm aldrig något och jag var trött så tog med mig hinken, inget hände så är glad nu idag :)

Jag har iaf nyss ätit frulle, riktigt onyttig denna söndag,,, Rostade mackor och oboy ;D
Men tänkte att jag skulle gå ut och gå idag så det gör kankse inte ;P haha
Funderar dock fortfarande på om jag ska köpa kuddarna? Vet inte om erbjudandet är kvar i morgon.. Undrar om mamma jobbar om jag kan ringa henne?


Nä ska testa att ringa mammisen och sen ut och gå eller ner till knallen och sen ut.
SEE YA!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0