Sova?

Jag funderar ärligt på att sova snart.. Inget mer bra på tv då jag nyss sett på så ska det låta. Ett enda problem, grannen har på sin musik på högsta volym och känns som att jag är på fest!  Men jag kan då inte förstå att jag är så trött... Sov ju länge idag, jaja ett måste att gå upp i tid i morgon. Och sedan får vi se vad som händer. Elin var helt inställd på hemmakväll med film, men skulle säga vad hon kände i morgon. För mig spelar det egentligen ingen roll.. Skulle lätt kunna kolla på film i morgon istället för utekväll :)

Sedan är det nog klart att jag kommer hem till Gefle nästa vecka :) Blir en lugn helg dock har jag fått reda på. Vet inte vad jag känner inför det. Hade velat gå ut på fredagen jag, länge sedan man var på slicken. Kanske ska försöka få till det iaf. Vem ska jag terrorisera?? ;P
Men bäst är at få komma hem lite och få träffa lite folk, och jag tänkte även kolla in den nya butiken där jag ska jobba i sommar :) Eller har de öppnat än? Hmm!

Nu ska jag kolla klart på extra extra, bortsa tänderna och allt jag ska göra innan jag kan lägga mig lungt och sova. + hoppas på att grannen lugnar ner sig!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0