Storhandlat =)

Ja idag så mötte jag ju upp Elin på stan, jag skulle gå in till knallen för att fylla på mitt busskort och sedan ta bussen därifrån. Blev inte riktigt så, då jag missade bussen precis så kom några minuter senare.
Väl nere på stan gick vi omkring i olika affärer och jag har hittat väldens sötaste bh :D
Vit och rosa, hade varit ett självklart köp om den hade varit helvit, lättare att ha den under vita tröjor då. Det mycket positiva var ju också att den fanns i min storlek.. Inte ofta sådant händer... BLÄ!
Kanske drar ner på stan och köper den imorgon ändå, ta hem och tänka lite på den kanske.. Hmm!

Jaja åkte även till knallen och kollade, köpte blondspray för att kolla om det går att rädda mitt hår. Men jag har ju faktiskt bokat klipp och färgtid tills jag kommer hem i sommar :) Men ska inte göra det så här superblont som jag har nu.. Vissa tror ju att jag är brunett i botten!! Och jag är ju faktiskt mellan/mörk blont :P haha
Nää förmodligen så har mitt blonda hår blivit brunt i botten då mamma egentligen är rödbrun och pappa super brun, så bara att inse :P
Till hösten blire iaf mörkare :) Ska antingen göra det ljus brunt eller rödbrunt/röd. Men nu får ni inte tänka "sex and the city, miranda" rött. Har mina tankar på det där men får ta ett snack med min kära frisör om det här, ska ju faktiskt vara somar först och då ska det vara ljust och så småningom långt :P

Nä för mycket hårsnack här nu... Jag köpte även tandkräm och duschtvål :) Elin bytte ett par skor, väldigt fina :) Jag såg även en micro jag kanske ska köpa i morgon.. Vi var även över till andra sidan till öb och rusta, där blev det mest rengöringsgrejer för Elin. Sedan in på Willy´s och handla :) Roligt att storhandla tillsammans så i morgon blir det tacos och hyra film :) Blir en lugn helg då både känner sig lite små krassliga. Samt at det blir ju party nästa vecka på torsdagen :) Och för en gångs skull känns det riktigt bra med en lugn helg :)

Nää ska fixa lite här nu och sen så ska jag äta jorgubbar och glass :D MUMS!!!
Ha en bra kväll :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0