Underbara sommar värme!

Det har varit sådan underbart väder idag, igen :)
Åkte till skolan idag till halv 9 och hade en kort "föreläsning" och sedan kom IKEA och förläste, mycket intressant.
Slutade ju till luch så jag åkte hem och gjorde mat och sedan gick jag ut och gick :) Mycket härligt måste jag säga! Så nu mår jag mycket bättre än tidigare idag då jag mådde illa och frös hela lektionen...

Jag har precis sökt upp lite saker tills i morgon, till ett arbete. Så hoppas på att min info ska vara bra :)
Jag ska nog fortsätta titta på tv nu, ska koka lite te då min hals börjar göra ont.. Jag ska INTE bli sjuk då jäklar slår jag något! haha :P Nädå jag slåss inte, men ändå :P
Blir väl förhoppningsvist utgång till helgen :)
Blir iaf stan och knallen och massor på fredag med ElinPelin :D

Nä ska fortsätta att plugga lite nu och kolla på tv, är ju Grey's om ca en timme :D
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0