Underbart väder :)

Är så fint väder idag :) Var ganska mulet i morse, men sen så har det varit alldeles underbart :D
Satt ute på altan i solen och bara njöt, sen orka jag inte sitta upp längre och gick och lade mig och sov i en timme :P Alldels för några timmars sömn i natt, somna sent och vakna tidigt.. Inte en bra kombination!
Jaja jag känner mig nogorlunda pigg nu iaf :) Fast jag måste säga att jag är fan inte trevlig när jag är trött... Skällt ut alla tror ja... Inte bra!
Och mamma hade råkat ge min godis påse till robban och då jävlar bröt helvetet ut! ;P haha nädå är bara bra at han åt upp lite så blir det mindre onyttigheter till mig :)
Ska ju egntligen inte äta godis.. Men som sagt jag är på semester just nu ;D

Måste börja plugga också.. Inte roligt men ett måste på kalendern. Måste även skriva rent en massa anteckningar ifrån föreläsningar..
Just nu har jag lust att ta en skön promenad men har ju världesn blåsa på foten fortfarande.. Och den gör skit ont nu..

Ja. Pappa håller ju på och rustar här hemma, och jag kan inte säga att det är underbart. Han håller på att försöka att ta bort kakelplattorna på golvet i hallen och köket så nu är det skor inomhus här. Tar sådan tid också då det är lite halv fuskbygge ifrån början.. Jag sa det att bara han är klar med golven när jag komme hem i sommar så hjälper jag till med resten så det är fint när jag har min fest ;D haha
Har ju ännu inte bestämt mig för ett tema.. Eller kanske skita i de? Började kännas jobbigt :P

Nää ska nog plugga lite nu och sedan ha myspyskväll med päronen :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0