Usch och blä!

Ja jag var ju duktig idag som var ute och gick, har då aldrig varit så varm och svettig som idag. Men det var inte bara för att jag gick i ett riktigt bra tempo utan också att jag trodde att det var kallt ute..
Var 10 grader i skuggan, men när jag var ute här om dagen blåste det så otroligt kallt. Så satte på mig rellativt mycket, halsduk och så.. Super vamt!
Jaja känndes skönt sen när man kom hem och körde lite styrka, drack nog upp hela stans vatten och sen duschen :)

Sen kan jag säga att jag inte gjort så mycket vettigt förutom göra lunch.
Och det är ju så otroligt fint väder idag och jag sitter inne. Vet inte riktigt vad jag ska göra, vågar inte gå runt på knallen eller stan utifall jag hittar något :P haha
Jag funderar dock på att ta en till promenad senare, kan ju säga så här: Jag som tyckte att mitt småätande och sötsug hade blivit bättre.. BULLSHIT! Har man tråkigt så blir man sugen på ALLT! Jag har iag lite karaktär kvar och stoppar inte i mig allt jag har hemma. Men om jag skulle göra det skulle det iaf vara nyttigt då det är fritt från godsaker i denna lägenhet. Lika bra det :P

Nä nu ska jag ta och försöka att organisera mina antekningar från skolan och plugga lite. Något vettigt måste man ju göra och få tankarna på annat än allt gott som finns att äta i världen ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0