Vädret har svikit oss!

Det är absolut inte samma fina väder som det var igår.. men jag ska inte klaga det har iaf inte blivit kallt :)
Och idag fick man pengar :D Så vaknade tidigt vid 8, låg dock kvar i sängen för jag ville inte vara först på plats utanför affären när den öppna :P Så vid kvart över 9 var jag där :P (öppnade 9).
Blev frulle :D Hade ju bara gröt hemma och detta gjorde att jag åt två hårtbröd mackor till frulle.. Så nu har jag köpt fil och bananer, mums :D Köpte även lite äpplen, JORDGUBBAR och glass :D Tänkte att man måste lyxa till det ikväll eller i morgon :) Så otroligt sommrigt med jorgubbar :)

Idag ska jag träffa Elin, vi ska gå runt lite på stan och sådär. Jag ska ännu engång leta efter en micro :P Nu har jag levt utan denna. 
Igår städade jag jätte fint i lägenheten, men är inte klar än tänkte fortsätta nu idag innan jag ska ner på stan, ut och gå kan jag göra efter staden :) Måste bara säga att jag rensade avloppet från handfatet igår.. Jätte äckligt men kännde mig rätt duktig :D Hade gjort det förr men fel.. Pappa frågade om jag hade rensat i hela röret, jag blev som et enda stort frågetecken! :P haha Jag klarade det helt själv efter lite skruvande och tänkande då pappa inte svarade telefonen :P Så nu rinner det fint fint :)

Okejj lade in en bild här nu, men vet inte om den kommer med..? Den hamna högst upp på sidan, och då menar jag inte innanför rutan man skriver i.. :S
Jaja ha en underbar dag för nu ska jag städa klart, så snart glänser hela lägenheten :D

/M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0