What?

Kräftan

horoskop_cancer

När du skall göra saker tar du i från tårna. Inga halvmesyrer, utan full fart framåt och allt på en gång. Det här leder till att du får en spännande månad med många upplevelser och nya erfarenheter, men det gör också att det blir gott om konflikter. Värst drabbas just kärlekslivet, det finns en risk att din älskling inte alls hinner med i svängarna. Försöker du inleda ett nytt förhållande blir det också snårigt när du är så här upptagen och jäktad. En hektisk, rörig och trasslig vårmånad.

Bästa chansen: Vädur, Skorpion, Vattuman.

Bästa stället: På resa.

Bästa datumen: 3-4/4
 

Läste detta horiskop på aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/karleksex/article2167515.ab)
Och kan ju inte säga att det var upplyftande.. Jag ska bara vara stressad, rörig, trasslig och upptagen? Och det ska absolut inte vara någon kärlek! Jaja så kan det gå i en kräftans liv.
Jag ska ju iaf ha mina turdagar på torsdag och fredag... Ska tvätta på torsdag.. Så bra var den dagen, så jag får hoppas på att det händer något på fredagen isället ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0