YOYO!

Börjar bli lite jobbigt att hitta på övertexter.. Jaja vem bryr sig?
NOT ME!

Idag var jag på brossans forbolls match och han gjorde faktiskt ett mål, hela hans lag gjorde 3 mål och det andra laget 1 mål, men blev ändå 2-2 :P haha

Måste säga att jag hade skrivit hur mycket som helst efter det här men jag loggades ut?
Det här är vad som sparades och jaja...
Jag har iaf haft en bra dag, frös arselet av mig på brossans match då det blåste jäkligt kallt.
Sen blev det hem byta om och ner på stan för att träffa Jonna och Ewe. Blev en liten fika och prat.
Orkar inte skriva om allt men har haft en riktigt bra dag iaf :)
Och i morgon åker jag hem och sen är det bara 6 veckor och två dagar tills jag kommer tillbaka och gör Gävle osäkert igen ;P hahahaha
Och då har vi lite fler som har kommit hem :)
Skriver kanske imorgon innan jag drar ska kolla på film mer familjen och göra te till alla nu :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0