10000 saker samtidigt!

Sitter och pluggar, måste lägga in en extra växel nu veckan innan!
Samtidigt har jag väldigt mycket annat i huvudet. Många samtal jag måste ringa så i morgon ska jag inte till jobbet till halv 9! Min bovärd har bara ring tid mellan 8-9, sen har jag en massa annat.. Bo kontoret, elen, bredbandet.. Har glömt hälften, men har skrivit upp på ett papper :P Måste även adressändra!
Jag måste även skriva om min cv och se till att skicka ut den nu i veckan.. måste ju få ett extra jobb till hösten så man inte bli alldeles för fattig! ;D Roligt att jobba lite också =)

Ja cityfetsen var riktigt rolig =) Emelie kom ju och hälsade på mig här uppe =) Så på fredagen åt vi mat hemma hos mig me dmina päron och drack vin, sen kom lite folk och vi drack och drack och drack :P haha
Nä men det var skojj, mötte även upp Eve och co på stan och åkte karusell, men mitt hårband försvann :(
Gick in i öltält och kolade på ett jätte bra band, lite små förälskade allihopa :P Efter det blev det krogen... Oj vad folk det var där... Men det var skojj =)
Lördagen var jag och E på stan och hon shoppade, dock inte jag... Gick hem till farmor och grattade henne, och sedna åkte vi ut till valbo och E shoppade ännu mer :P
Jag fick dock en allergisk reaktion av farmors mat.. Har ju blivir laktosintolerant och allt bestod av deta så blev sängliggandes till halv 7.. Men sen gjorde vi oss i ordning och drog ner på stan med pappa =)
Träffade mamma och åt mat, sen mötte vi upp Emma och co. Åkte karusell igen :D Sedan öltält och öltält, men dock bara 1 cider! :D STOLT!
Dagen efter (söndag) åkte E hem kvart över 10 så det var skönt att vara "pigg" och kunna skjutsa henne på morgonen =)

Men nu ska jag fortsätta plugga och skriva min cv lite grann kanske idag`? Ojoj! :P
Skriver kanke mer senare :) Kanske till och me lägger upp lite ilder från helgen =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0