B- Town today!

Ja idag åker man "hem" till Borås då..
Och med tanke på allt som har hänt där nere så känner jag mig inte ett dugg sugen. Allt blir bättre när jag har fått flytta till nya lägenheten. Men jag får tänka positivt, det är ju bara för en natt!
Ja jag vet att det är skit onödigt, men vill inte sepndera fler nätter där.. + att min bror fyller år på onsdag!

Nu ska jag fixa håret, egentligen ingen idé då det regnar som bara satan... Så jag ska inviga mina fina underbara reebook skor i regnet.. Har jag sagt att de är vita?
Men har bytt skosnöre på dem så har rosa/röda snören =) Färgklick i det dåligs vädret!

Nu ska jag packa det sista, se till att nycklar och busskort är med, och sedan plugga tills jag ska åka till tåget.
13.06 åker jag så tänk på mig då ;D
Tar dock bara 5½ timme idag, vaddå underbart!

Men nu ropar mamma....

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0