Cityfesten!

Ja den började ju igår, var då ner med mamma och pappa och åt först efter jobbet. Sen så gick jag till Eve och Matilda, Malin och en till kompis från Norge kom också =) Tog en öl på heartan och gick omkring. Åkte Batman :D haha Riktigt rolig, Matilda tyckte däremot inte att den var det ;P
Vi var in i rådhus tältet och var ett bra band som spelade, men sedan frog jag hem vid halv 11.. Skulle ju upp och jobba idag och jag som skulle köra.

Idag vaknade jag upp och det kändes som om jag var bakis..!!? Drack en öl till matev vid 17 och sedan 1 vid 20... Så var nog bara kroppen som strejkade. Har haft sjukt ont överallt. Kan ju bero på at jag lyfte vissa saker själv.. och att jag fick en massa kartonegr över mig igår..

Denna dag kan vi ta och glömma va?

I morgon kommer iaf Emelie hit =) Ska bli riktigt roligt, visa henne vart jag bor och så :)
Får nog dock hämta hena från stationen med cykeln... Men vad ska man göra om man inte har bil?
Soory Emelie!

Blir iaf party fredag och lördag, vart och så vet jag inte än.. Ska iaf till farmor på lördagen och fira henne =) Måste försöka att få tag i henne i morgon så jag kan fråga om det går bra att E kommer med =) Men det ska väl inte bli några problem!

Nä nu ska jag städa upp lite här och sånt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0