Fixat och klart! =)

Nästan iaf :P
Jag har nu ringt och kollat med killen som bor i lägenheten just nu innan jag flyttar in och jag kan få nycklaran den 29:e :) UNDERBART! Så jag ska ringa honom då så ska det ordna sig =)
Jag har även ring och bokat en lastbil, blev dock en mycket större än vad jag behövde, varför vet jag inte, dumma människor som ska lura på en massa saker :P
Pappa ska få rinag dit och kolla sedan så de inte gör så bara för att man är tjej!

I morgon ska jag ringa bovärden för att kolla om jag kan få en fläkt till köket.. Enda negativa med lägenmheten just nu! Jag ska även ringa om elen och bredbandet.
Något mer jag inte tänker på??

Ska iaf bli underbart att få flytta! Jag har ju en diskmaskin här hemma i Gävle som jag ska få ner nu =) Haha, men det är ju skit tråkigt att diska! Har kollat på soffor också, ska vara billigt och funktionellt. Lite snygg får den ju vara också! Har hittat två stycken så får se om de är sköna också..

Bästa med lägenheetn måste ju säga är först och främst att den ligger högre upp =) Och att jag får ett badkar :D Snacka om att jag kommer att ligga där och mysa ed bubblorna hela tiden =)

Ja snart är dte ju Cityfesten, och de har reda spärrat av gatorna... Så Susanna hade lite problems när hon körde varorna idag.. Imorgon är det jag som kör.. Wish me luck!
Emelie kommer med mycket sannolikhet hit också =) Ska bli jädrans trevligt, jag har sagt att jag har förfetsen på fredagen iaf, sen verkar det inte som att så många ska ut på lördagen??
Är ju den dagen det är som mest röjj! Kanske bara blir jag och Emelie då :P Eller bara jag om inte kommer :P ahhaha

Nä nu ska jag duka av lite här har nyss ätit och sedan PLUGGA!!! Uscha!

ha det bra =)

/M

Kommentarer
Postat av: bbb

jag ska nog ut på lördagen ;P

2008-08-05 @ 13:40:01
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0