Företagsekonomi...IGEN!


Ja jag suger... Klarar ju aldrig min tenta i företagsekonomi.. Så i morgon går tåget till Borås och på TISDAG KL 08.30 skriver jag min tenta.. IGEN!
Suttit och pluggat hela dagen, inte så roligt. Har även packat lite då jag måste få ner lite kläder, kan ju inte ta allt på en gång då får vi inte plats i bilen :P

Men jag åker ju hem (till Gävle) igen på tisdag, men först blir det lunch med Emelie och lite "shoppande" på stan. Min bror fyller 13 år på onsdag så måste komma på något bra... :S

Min bror, ser ni vem han liknar eller? ;P

Sedan den 29 augusti smäller det. För då FLYTTAR JAG !!! :D
Kan det bli mer underbart än det eller?

Nu måste jag fortsätta att plugga så jag kan allt. Måste bara memorera lite saker nu, så kanske det kan gå bra till och med. Men skulle ha pluggat mer i veckan, men har varit så otroligt rörigt är hemma...
Nä kom på en till grej jag måste kunna nu.. USCHA!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0