I am up!!

Typ.. Sovit bra? Kan jag inte påstå...
Har tagit och blivit en gnällblogg nu har jag märkt.. Men mår fan inte bra i denna lägenhet och mådde även skit i sommras när jag inte visste om jag skulle få flytta.
I natt icg när jag äntligen vågade göra ett försök till att sova så smäller det till av bara helvete här ute.. Vad det var? Ingen aning men jag antar att de som stod uppr på lägemheterna på andra sidan gården vet.. Sen var det någon som skrek och en till smäll... Var inte som oj en gasknall från bilen...

Såg ju även gubben igår, vet inte om han såg att jag var hemma, men jag skäckte ner allt.. Gick bra att plugga i mörket? Nja! Men jag tror att jag kan nu :S

Jaja jag ska iaf sminka mig och packa väskorna, ska ju inte ha med mig den stora hem och ska inte tillbaka till lägemheten igen!

Wish me luck!
/M

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får en super bra dag :)



Skulle vara snällt om du hjälpte mig med en sak.Vad tycker du om min nya header är den snygg? (bilden högst upp på min sida)

2008-08-19 @ 07:13:09
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0