In B-Town...

Och jag bara längtar tills jag får åka tillbaka till Gävle igen...
Resan gick bra förutom anslutningen i Herrljunga, tåget till Borås skulle vänta på oss dåvi var försenade, men vart var tåget? De mummlade något i högtalarna och alla började gå..
Ja vad gör man inte och följer strömmen :P Men fick en buss som tog oss in till stan. Sen åkte jag raka vägen "hem". Hoppade av en busshållsplats tidigare iaf. Uscha vad jobbigt det blev med väskan. Men ville inte riskera att jag träffade han.. Skulle jag aldrig kunna somna i natt. Om jag kommer att kunna det ändå... Jaja!

Skulle ju åka till affären efter jag kommit hem , men jag skiter i det.. Har makaroner och ketcup? hur fasiken stavas det?? hahaha
Jaja jag överlever på det iaf =)
Och i morgon drar jag iväg lite tidigare och köper frulle på pressbyrån. Köper väl något med mig efter tentan också, då Emelie inte kan ta sig in till Borås då =(
Får väl packa ihop lite saker och så. Har inte bokat tåg än så vi får se vad jag hinner med..

Och nu till mitt kära HOROSKOP!


Kräftan 22/6-22/7

En riktigt bra dag för nöjen, särskilt tillsammans med din familj eller din älskling. Härlig kväll.

Vaddå härlig kväll?? Jag ska plugga och sitta och vara rädd när jag ska sova.. HÄRLIGT!!
Och var är du min ÄLSKLING?? ;) Skulle inte vara helt fel just nu!

Nä ska plugga nu det sista, banka in i huvudet och kanske göra makaroner :P

Hoppas att ni har en bättre kväll än mig =)
Och i morgon är en ny dag! Hemfärd!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0