Lön = +, räkningar = -...

Knasig rubriken blev men men.. Ni fattar ;D
Känner att allt bara kostar.. Usch..

Jaja idag har jag jobbat, sedan ner på stan för att köpa shampoo och balsam.. Dyra saker det där..
Köpte även tröjan åt mamma på lindex så hon blir jätte fin =)
Har även adressändrat och betalat alla räkningar... Är försäkringen och hyran som ska dras nu.. Och så är jag skyldig pappa.. Men det ska väl gå iaf!

Pratat med både Emelie och Elin idag =) Jag är iaf i samma grupp som dem + Ida, Elin och Jeanette.
Sen så verkar det inte vara så många böcker vi behöver...?
Ska iaf bli super trevlig att få träffa dem igen nästa vecka =)
Jag och Elin har kommit på idag att jag måste ta och skaffa mig en karl jag med :P haha Så jag inte bli alldeles för ensam när hon åker hem till sin hela tiden ;P
Jag har ju kommi in i en celibat period.. Eller varit i den ett tag, men karlar ger bara problem jämnt så jag tar en paus, trivs med det också =)

De hade skaffat träningskort där nere också =) Jag hade ju bestämt mig riktigt att jags kulle skaffa ett oavsett om de skaffade så känns mer sporrande nu när de redan har gjort det. Nu finns det inga hinder. Förutom pengar.. Men det ska jag nog klara av! När folket ser mig hemma till julen igen är jag smal som en pinne ;D haha

Nä nu har jag uppdaterat här lite =) Men längtar så otroligt tills på fredag nu, bara att få se lägenheten =) Hoppas på det bästa =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0