Sitter och degar tills tåget går!


Har hittat en jätte bra bänk här som jag sitter vid =) Så får ni ju se mina snygga nya dojor med den ubersygga skosnörerna till :D
Tentan gick helt okejj, mycket bättre än de senatse gångerna och om det går som jag tror klarar jag nog det.. på gränsen alltså :P Men skulle egentligenninte förvåna mig alls om det går åt skogen!
Jag har gjort det iaf =)

vet fortfarande inte vad min bror ska få i morgon.. Tänkte att jag ska gå lite på stan här och se om jag får någon inspiration... Men ville inte gå på stan i 4 TIMMAR! Harju min dator väska + en till stor overbag, syns typ på bilden! Jobbigt ju :P

Nä tänkte bjuda på lite bilder sedan cityfesten tänkte jag :D
Askalas ena dagen och typ slitrt sjuk andra.. Dock inte bakis utan det var en allergisk reaktion som fick mig sängliggandes till kvällen kom!




Syns det vilken dag som var vilken eller?? ;D

Nu ska jag nog dra mig mot staden, tar ju hela 5 minuter att gå :P

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0