Sluta tänka!!

Kan tänka på saker som jag inte behöver stressa upp mig på just nu. Saker jag har gjort som jag ångrat, vill vrida tillbaka klockan. Hur allt kunnde ha sett ut om jag gjort annorlunda.
EVERYTHING!

Nä slut med det nu.. Eller inte, är ju jag i ett nötskal!
Dock en speciell "tanke" jag måste sluta med..

Jag vill iaf flytta "hem" igen.. Till Borås alltså, mitt nya hem! Att bo hemma är så otroligt påfrestande.. Att få 5 minuter för sig själv är inte lätt.. Är så skönt när alla åkt och jobbat och jag sitter för mig själv och äter frulle =) Men nu har mamma varit sjuksriven så hon är uppe med tuppen med mig hon..
Tänk att kunna slänga skorna i hallen, och få ha så många skor jag vill ha där också. Tror att det är det mama tjatar mest om. Att jag har för många skor i hallen och de får inte plats i skostället :P haha
I LOVE MY SHOES!

I morgon ska jag iaf inte jobba. Är jätte roligt att jobba och trivs verkligen men jag måste plugga då jag jobbat över varje dag denna vecka och inte hunnit plugga så mycket som jag vill.
Så i morgon blir det plugga, middag med familjen och sedan party =)
Syrran och Igor är ju här nu också så nu jäklar blir det lyx mat hela helgen.!

Nä nya lägenheten.. Underbara tankar. Har ett späckat schema den helgen ;D
Sen när familjen åkt sk ajag at ett långt varmt bad med MYCKET skum =)
Det ska bli så underbart.

Och ja, kanske en riktigt kall öl till! MUMMA!

Nu blir det sallad här, riktigt lyxsallad :P

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0