Soffa...

Omöjligt at hitta, eller lätt men inet för ett studentpris :P
Även om jag både får lön och csn bidrag denna månad måste jag tänka på att det är mycket anat jag behöver och det kan ju vara bra att spara lite nu så man kan leva lite sen, som tlx i december då man får så lite csn pengar..
Och jag har fortfrand einte fått mina csn pengar!!  Jag har inte heller blivir registrerad på mina kurser i skolan, är det någon som ser problemet? Skolan har mig ej registrerad = inga pengar!!
Mejlade igår men har inte fått något svar så måste väl ringa i morgon.. Skulle vara bra att veta att man får dem...

Idag har det iaf varit en jobbig dag!
Trött, huvudvärk, magvärk, ont i benet mm..
Och så ringde nån engelsktalande sak som skulle kolla på min lägenhet... Förstod mig gjord ehan inte heller.. Jag sa att han fick höra av sig till min bovärd för jag har sagt åt dem att de får visa den, jag har faktiskt lämnat in en nyckel till dem... Men ändå fick han för sig att JAG skulle göra detta när jag kom ner på fredagen.....
Sa att jag kom på kvällen och hade absolut inte tid för sådant för jag skulle flytta!

Nä nu ska jag titta på film, ska kolla på filmen jag vann från rixfm ;D haha

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0