Ta mig långt härifrån...!

Kvällen har varit påfrestande... Vill bara ner till min nya lägenhet och vara SJÄLV! Trodde aldrig att jag skulle känna så när jag flyttade hem över sommaren. Trodde att jag skulle sakna att ha folk omkring mig hela tiden. Men NEJ. Nu vill jag härifårn och långt.. Ska sova nu iaf. Får väl se om jag blir väckt av Robba när han ska sova.. Men jag har sagt bråkar han för mycket med mig ska jag SPY över honom när jag kommer hem från krogen i morgon natt...

Roligt inlägg va? Fast det sista började nästan till och med jag skratta åt!

Tack iaf Emma för ett trevligt samtal, lyste upp denna dag!

Hoppas på en bättre morgon dag!

/M

Kommentarer
Postat av: BBB

J A G Ä L S K A R D I G <3

2008-08-15 @ 15:32:29
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0