vilket väder =)

Har varit ganks afint väder i helgen nu =) Ibland kan ju det vara skönt också!
I fredags var jag ut, blev jag Emma och Calle. Mamma och pappa satt med oss ett tag men de gick och lade sig sen :P Gammlingar ni vet! ;D
Förfesten var riktigt skojj, krogen började roligt.. Men blev att vi gick därifrån tidigare..
Jaja ibland blir det så också!

igår mådde jag inte så bra.. Var min tur då :P Men jag drog till jobbet men kännde mig så dålig.. INte bara bakis utan höll på att svimma.. Jag vet ju hur det är så det gick okejj. Sparng till toan och satte mig på golvet och tog det lungt. Läskigt att det blev så pass att jag gick gå iväg! Har inte hänt på ett tag nu..
Nä mer sömn, mindre oroande mm.

Idag så har jag varit ute och gått och väntar på att mamma ska äta färdigt så vi akn åka ner till stan och sen till valbo =)

Här kommer lite bilder från helgen ;D
Om ni känner igen mig ;P


Rolig förfest som sagt =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0