Äcklet blev dömd!! =)

Ja jag glömde nämna det sist =)
Jag harju varit med om mycket sedan jag flyttade till Borås, och allt är inte bra! Fick ju flytta från min lägenhet pga en gubbe som plingade på och skulle in i min lägenhet samt försökte närma sig mig när jag skulle till bussen. Inte trevligt och jäkligt obehagligt. Detta gjorde ju att jag inte sov bra och detta har jag fortfarande problem med..

Jag är rädd för ringklockan på ytterdörren och hör jag den så hoppar hjärtat upp i halsen på mig fast jag vet vem som kommer. På nätterna kan jag ibland inte sova, känns som att vilke  sekund osm helst kommer någon att bryta sig in, eller så finns det någon i lägenheten..  Japp, detta som har hänt har satt galler i huvudet på mig tll 100%. Och direkt efter rättegången trodde jag inte att han skulle bli dömd... Man blir så förlöjligad av advokater, det visste jag innan... Men att sitta där och höra hans ursäkter mm gjorde en förbannad och jag är glad, eller överlycklig just nu =) Inte bara för min skulle utan också för den andra tjejen som endast var 16 år!!

Hoppas att den tillfälliga adressändringen fungerar nu.. Så jag får hem papprena på torsdag =) Fick läsa om domen i tidningen, andra gången det står om det nu. Och bra att det uppmärksammas. En sådan människa ska inte få gå omkring som han har gjort. Jag hade velat se att han blev insatt på ett hem. Han är gammal och kan uppenbarligen inte bete sig korrekt i samhället!

Ha en fortsatt trevlig kväll =) I morgon kan man fira med tjejerna och ta och beställa något riktigt onyttigt och gott =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0