Andra advent!


Känner ingen julkänsla alls.. Usch nu vill jag komma hem och umgås med familj och vänner. Äta god mat, tända en brasa och bara sitta och snacka skit!

Igår var vi iaf ut =) Har lite bilder fårn stan :P Är ju en massa fina lampor i träden så vi skulle fota oss tillsammans med de! Elin har även bilder på när vi sjunger singstar! =)
Kvällen var rolig, dock väldigt smärtsam i slutet! Min rygg pallade inget mer, men vi gick iaf inte innan stängninge, eller 10 min innan =) Hann man ta ut jackan innan alla andra!
Det enda var väl att det var väldigt lie folk ute.. Hände det något annat roligt i stan igår eller?

Nä men iaf idag var ryggen förjäklig då jag knappt kunde sätta mig upp i sängen när jag vaknade!! Lite bättre nu, men ska smörja in mig med voltaren och fortsätta att hoppas att det ska hjälpa!

Hoppas att ni haft en mysig andra advent =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0