Det är värre idag!

Min rygg alltså... Smärtan går inte att beskriva, smörjer och smörjer med Voltaren och käkar massa piller.. Inget hjälper men jag fortsätter och hoppas på att det ska kicka in lite sent!
Funderar på att gå till gymmet i morgon och bara gå på bandet eller någor sådant. Jag ska ju ut i morgon!!

Ikväll kommer iaf Ida hit, vi ska kolla på Idol =) Trevligt att inte behöva vara själv även om jag är lika gnällig som en 3 åring.. I morgon har jag även tvättstuga kl 7.00!! Jag vet, DUMT! Men jag åker ju nästa vecka och vill inte komma hem med bara smutsiga kläder + att jag nog inte har tillräckligt med kläder att sätta på mig snart :P haha

Nä ska börja skala morötter och slära gurka mm. Blir dipp till det och julmust =)


Ha en bra Fredags kväll =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0