Det går sådär...

Nu har jag sagt och skrivit i flera dagar att jag ska packa. Hur låbgt har jag hunnit med det då? Jo en liten lista på vilka skor, byxor och kjolar som jag ska ha med mig. Har dock även hängt ut de klänningar och tjocktröjor jag ska ha med mig! Nä måste ta tag i detta... Åker ju i morgon bitti!

Idag blev allt klart i skolan innan jul iaf så det känns skönt =) Efter så åt jag mat och hämtade upp resväskorna för en ½ timme sedan... Ska dricka lite kaffe så jag får lite energi så jag orkar packa.. Är rätt mycket och det krävs tänkande för att allt ska få plats samt får det plats med fler skor? ;P haha är inte många par jag har med mig denna gång =)

Skriver sen om hur det har gått :P Kanske slinker ett par extra pumps ner i resväskan ;P


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0