Duktig husmor!

Kanske ska bli mitt yrke, fast i högre rang! LYXHUSTRU!
HAHA! Nä men idag har jag dammsugit och torkat golven och det var jobbigt.. Min rygg gör ju fortfarande ont och jag fick ta i för att få bort alla fläckar... Sen så gjorde jag mat och efterrätt tills mamma och pappa kom hem =)

Emma kom även förbi en smabbis och pratade lite =) Underbart att vi bor så nära varandra nu =) Är bara att hälsa på varandra när man vill tar ju högst 5 min fårn tanke tills man kan ses =)

Men effektiv har jag varit =) haha Sov till 10, åt frulle, Emma kom sen gick jag upp och sov ett tag till =) Hade underbara drömmar =) Vid 13.20 kom jag väl på att det var dags att börja ta tag i saker för att hinna med allt. Så jag lade ut min biljett på tradera, får hoppas på att jag får den såld!

Ja tittar ju på titanic här, men funderar på att gå upp och kolla klart på denna, mamma hade sett skumma människor här omkring så vill inte sitta på nedrevåningen själv... Och så blir man smått deprimerad av denna film.. Vill ju bara ligga och mysa med någon!!! Skulle ja sett till att Emma varhär ;P


God Natt =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0