El Stockholmo!

I morgon drar jag =) Ska spendera helge i Stockholm med syrran och så klart Igor lite grann också!
Blir god mat, vin och shopping. Ska hjälpa henne med julklapps shoppingen och hon mig =) Ska blir riktigt roligt!
Sen kommer resten av familjen på söndag och firar Helen på födelsedagen och jag får skjuts hem =)

S
en får jag jobba lite nästa vecka också =) Dagen innan julafton och på annandagen. Kanske inte sååå roligt att jobba annandagen, men jag får ta det lungt med alkoholen dagen innan helt enkelt =)

Sen får vi ju se hur nyår ser ut. Hoppas att allt blir roligt och att alla är med! Planeringen för det får fortsätta efter helgen =)


Nä ska ta och sova nu, skönhetssömn, så ska jag packa i morgon också så kan inte sova till ett igen :P hahaha


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0